Ready for takeoff - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu Ready for takeoff - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu

Ready for takeoff

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

14 September 2016 | Nederland, Schiphol

Lieve iedereen,

Het is weer zo ver, de tijd is dan eindelijk gekomen om Nederland weer te verlaten en richting Thailand te vertrekken. Naar mijn mening heeft het lang genoeg geduurd om weer een nieuw avontuur aan te gaan. En deze keer weer een bijzonder andere ervaring te beleven dan de voorgaande.

Deze keer ga ik naar het prachtige Phuket waar ik in Renaissance Phuket Resort and Spa zal gaan werken. Dit resort ligt helemaal in het noordelijke puntje van Phuket, ver boven het toeristische centrum. Het is een gigantisch chique hotel met privé villa's en zwembaden. En nu hoor ik jullie denken; "dat is toch niks voor Ly". Nee, dat is het ook niet. En ik hoop dat ik door deze kicken stage mijn werkervaring weer kan uitbreiden en veel kan leren. Naast werken zal ik ook een onderzoek gaan doen en dat gaat over het verduurzamen van de restaurants in het hotel. ETEN! Echt iets op mijn lijf geschreven dus.

Voor alsnog heb ik er super veel zin in! Het afscheid was leuk en gezellig. Ik heb mijn eerste 5 minuten massage bemachtigd (wat een bazen apparaat trouwens!!!) en ik heb zin om lekker te tukken in het vliegtuig.

De eerste paar dagen zal ik wat vrienden opzoeken in Bangkok en daarna ga ik lekker op pad naar mijn appartementje.

Ik zal jullie allemaal zo veel mogelijk op de hoogte houden van al mijn avonturen en ervaringen!

Heel veel liefs,

Lysanne

• 14 September 2016 - 14:39

Diny Van Wakeren:

Hoi lysanne , we gaan je weer volgen , heel veel plezier en geniet van alles . Groeten Diny

• 14 September 2016 - 15:39

Jolanda :

Dat wordt vast en zeker weer een super tijd en ervaring in 'jouw' Thailand. Goede reis en Heel heel veel plezier meiss! Geniet ervan!

• 14 September 2016 - 16:01

Wil Meijer:

Lysanne, Helaas heb ik je afscheid nemen gemist.
    Ik wens je een goede reis met lekkere slaapuurtjes.
    Veel plezier in Bangkok.
    Groetjes Wil.

• 15 September 2016 - 20:33

Ien. Van Der Leij:

Wat jammer, dat we tijdens jouw afscheid op vakantie waren.
    Een hele fijne tijd gewenst in Thailand en ....we gaan je missen op de ontbijtfilmmorgens!!
    Liefs van ons beiden, Ries & Ien

• 16 September 2016 - 08:57

Mieke:

WAT!!! heb je afscheid genomen???? Fijn dat we je mogen volgen,
    Succes X

• 16 September 2016 - 09:12