Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

20 Augustus 2014 | Nederland, Ugchelen

Na een paar jaar in het koude saaie Nederland is het tijd om weer een half jaartje weg te gaan. Ik heb er hard voor gewerkt en enorm naar uit gekeken. Het komt steeds dichterbij en na het standaard rondje tandarts, dokter, apotheek en winkels ben ik er nu echt klaar voor!

Deze keer zal ik niet alleen gaan backpacken maar een half jaar stagelopen/werken in het prachtige bedrijf Asian Trails. Hier zal ik gaan mee werken aan de sales promotion en hopelijk wat meer leren van de Thaise cultuur en het werken in een tour operator. Ik kan wel zeggen dat het me aardig wat stres heeft opgeleverd om dit baantje te bemachtigen. Des te meer reden om er ernstig trots op te zijn.

Voor iedereen die ik niet meer gedag kan zeggen; Tot volgend jaar! Ik weet dat er nog veel mensen zijn die mij volgen van mijn vorige reis, ik hoop jullie dit half jaar weer te vermaken met mijn foto's en verhalen.

En voor de rest; Ik ga jullie een klein beetje missen!

Tot het volgende reisverslag!

  • 20 Augustus 2014 - 23:22

    Laura Lijbers:

    Hey Ly, ik stond idd nog in je oude mailinglist, haha! Tof dat je weer een nieuw avontuur tegemoet gaat, ik wens je heeel veel plezier en succes! X.

  • 20 Augustus 2014 - 23:40

    Diny :

    Nou ik wens je weer heel veel plezier en ik ga je zeker weer volgen Gr Diny

  • 22 Augustus 2014 - 14:01

    Lauretta:

    Heel veel succes de komende tijd en uiteraard ook heeeeel veeeeel plezier! Go4It

  • 22 Augustus 2014 - 16:49

    Marijn:

    Hee, je gaat weer weg! Veel plezier en succes Ly! X Marijn

  • 25 Augustus 2014 - 11:41

    Wil Meijer:

    Lysan,

    Succes,
    Goed van jou, dat je gaat.
    Goede heenreis.
    Ook jij bedankt voor de fijne samenwerking.
    Groet,
    Wil Meijer ( balie dinsdagmiddag).

  • 25 Augustus 2014 - 12:34

    Jan En Marrie Schoorl:

    Veel succes, we gaan je volgen!

  • 25 Augustus 2014 - 13:40

    Joost Wilhelm:

    De ene woensdag sta je nog te schrobben in Gigant en de volgende woensdag ga je al naar Thailand!
    (Wat is de wereld toch klein/groot) en de tijd vliegt, maar jij straks ook!
    Als het goed is heeft Wendy vandaag haar scriptie voor de 3e keer ingeleverd!
    Ben zeer benieuwd naar je verrichtingen.
    Heel veel succes en natuurlijk ook GENIET!

    Dank voor al je goede (choc.) zorgen aan mij besteed en je opgeruimde karakter en fijne samenwerking!

    Joost Wilhelm


  • 27 Augustus 2014 - 06:36

    Jolanda :

    Lieve Lysanne,

    Nog een paar uurtjes en dan is het zover, je vliegt weer naar Bangkok!
    Heeeeel veel succes en plezier, je gaat er vast heel veel leren maar ook genieten hoor!
    Ik ga je missen.

    Dikke kus van je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lysanne

Levensgenieter! Management stage in Phuket

Actief sinds 21 Feb. 2010
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 69545

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 16 Maart 2017

Phuket - beaches and work

27 Augustus 2014 - 04 Februari 2015

Bangkok baby!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Looney Lao and Crazy Thailand

Landen bezocht: