New years and Koh Phi phi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu New years and Koh Phi phi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu

New years and Koh Phi phi

Door: LysanneJS

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

05 Januari 2012 | Thailand, Krabi

Lieve lezers!

Weer een nieuwe korte update vanaf Krabi! Waar we gestrand zijn op weg naar Bangkok!

Vanaf Bangkok zijn we naar Surat Thani gegaan met de trein, waar we eigenlijk gelijk een goede ontvangst hadden (not, het was half 9 en ik was NET wakker) om onderweg te gaan naar Koh Phangan. Op de boot heb ik lekker nog even verder geslapen!

Op Koh Phangan aangekomen zijn we naar Miranda's huis gegaan. Super leuk om haar weer te zien. Echt heel erg gaaf. Alleen een beetje jammer dat er nog 12 andere mensen bleven slapen. Het huisje was niet veel groter als een kleine slaapkamer. Ook al sliepen er zoveel mensen, het was heel erg gezellig! De eerste avond zijn we naar Sea Gate gegaan met de hele groep. Super leuk.

De tweede dag was het oudejaarsdag. We hebben een scooter gehuurd en zijn er mee naar Haad Rin gereden, wat suuuper stijl was. En voor iedereen die me kent, het was nog erger als Ly op een fiets: Ly op een scooter, met Sanne achterop, schreeuwend. Check het filmpje op Sanne's waarbenjij.nu voor bewijs! Maar het was super awesome!

New Years party was verder echt SUPER GAAF! Ook al heb ik dan misschien een stuk teen verloren en hebben we ons zeer vermaakt in het ziekenhuis. Het was super gaaf en we hebben nog super lang gedanst en leuke mensen ontmoet.

1 januari waren we niet heel erg veel waard en hebben we lekker gerelaxed. Het was ook heel erg slecht weer dus hebben we grappige gesprekken gevoerd met Duitsers.

De dag erna gingen we alweer richting Koh Phi Phi. Waar het gelukkig wel heel erg moooi weer is! Na een dagje tuktuk-boot-bus-boot-wandeling kwamen we aan bij een leuk "room for rent" huisje voor niet te veel geld wat we dus gelijk hadden genomen.

Koh Phi Phi was verder geweldig! We hebben 2 zwaar mooie duiken gemaakt. Haaien gezien, een schildpad en nog meer mooie dingen. Helemaal super. Het nachtleven was ook leuk en de zee was mooi en we hebben zelfs een dag gekanood! Helemaal naar Monkey Beach. Was gaaf en heel erg vermoeiend.

Nu zijn we na 3 perfecte dagen weer onderweg naar Bangkok. Helaas is het super druk dus zijn we gestrand in Krabi (slecht leven hebben we toch). Foto's komen er aan hoop ik zo snel mogelijk!

Langere update bij de volgende blog!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes uit Thailand!

• 05 Januari 2012 - 11:30

Reggiee:

Aaahwww meis!! Klinkt echt als een droomvakantie maar wou wel even zeggen dat je reeeeete-erg gemist word!!!<3

• 05 Januari 2012 - 11:40

Lauretta:

Hoi Lysanne,

Allereerst een heel goed 2012!

Wat een verhaal weer zeg. Maar ik zie dat je volop geniet en daar gaat t om toch. Het verhaal van je teen is me niet geheel duidelijk, misschien is dat maar beter ook:). Geniet nog van de tijd daar, want volgens mij kom je volgende week weer thuis en t is hier HERFST. Voor nu nog een fijne tijd en voor straks een goede reis.

Liefs
    Lauretta

• 05 Januari 2012 - 12:24

Diny De Bie:

nou je heb het maar weer erggggg slecht hahah, leuk om je verhalen weer te lezen.

nog veel plezier en ohh jaa nog de beste wensen voor 2012

gr diny en de rest

• 05 Januari 2012 - 12:25

Mam Jolanda:

Hoi lieve meiden,

(Nogmaals) Gelukkig Nieuwjaar!! kus kus
    Wat hebben jullie al weer veel gedaan in een weekje tijd! Gaaf hoor!
    En wat jammer dat je toch nog pech hebt gehad op de Full Moon Party door in een stuk glas te trappen. Maar gelukkig gaat het al weer wat beter! Je bent een echte bikkel!
    Ik weet niet of ik dat filmpje wil zien ;-).
    Geniet nog van de laatste dagen in het heerlijke Thailand!
    Ben benieuwd naar foto's en zie je snel!

Dikke kus voor jullie allebei:
    mam Ly

• 05 Januari 2012 - 17:44

Ad:

He reizigers.
    Geweldig, Haaien gezien,lekker gedoken en weer veel beleeft.
    Jullie blijven ons jaloers maken.
    maak van de terug weg ook een mooi avontuur en kom heel thuis.
    Ik ben benieuwd naar alle foto,s
    Groetjes

Je Vader

• 05 Januari 2012 - 18:41

Dirk B:

hee dames;
    goed verhaal weer!! fijn Ly dat de resten van je teen geen last veroorzaken. ben wel jaloers op jullie 2 mooie duiken. de enige haaien die ik ooit gezien heb waren op discovery channel. maak nog heeeel veeeeel plezier de laatste dagen daar. voor je het weet ben je weer in het herfstachtige nederland

• 06 Januari 2012 - 12:35

Sandra:

Happy New Year !

Een stuk teen kwijt ..? Tja, je heet Lysanne of niet .. haha ! En ach, je hebt er toch tien.
    Jammer dat je daardoor naar het ziekenhuis moest, maar zo te lezen, hebben jullie je toch goed vermaakt, top !

Hou die spirit vast ! In Nederland is het herfst .. veel wind en regen .. Geniet lekker van de zon en de laatste paar dagen in Thailand,

Grtz, Sandra