Please take me back! - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu Please take me back! - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu

Please take me back!

Door: LysanneJS

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

10 Januari 2012 | Nederland, Ugchelen

Lievee mensen,

We zijn weer thuis. De maand is super snel gegaan. Het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik voor het laatst in Nederland was. Het was maar een maand maar we hebben zoveel meegemaakt. Zoveel gave dingen gedaan en zoveel nieuwe ervaringen en nieuwe mensen ontmoet. Het was elke druppel werk zweet weer waard. Ik heb genoten!

De laatste dagen waren leuk. In Krabi hadden we een heerlijk hostel. Dus een nachtje super goed geslapen en gedoucht. Denk niet dat ik me in een maand zo schoon heb gevoeld. 's Avonds hebben we een rondje gelopen over de echte Thaise markt en later lekker gegeten en nog wat gedronken.
We hebben de volgende middag nog lekker een rondje gelopen door de stad en een tempel bekeken. En daarna met de scooter-taxi richting Ao Nang Beach gegaan. Oftewel Krabi Beach. Daar hebben we lekker gerelaxt. Niet veel uitgevoerd en Indiaas gegeten. Nom nom. Vervolgens met lokaal vervoer terug gegaan naar ons hostel en 's-avonds opgepikt door de bus op weg naar Bangkok!

In de bus gingen we beiden knock out. I love sleeper VIP busses! Vroeg vroeg vroeg in de ochtend kwamen we aan in Bangkok. Waar we zeer slaperig opzoek gingen naar een hostel en vervolgens tot laat hebben geslapen. Ik sliep nog even uit en Sanne ging al op pad. 's Avonds heerlijk gegeten suuper toffe uitgaansnacht gehad. Veel mensen die we al kenden tegen gekomen en veel nieuwe mensen leren kennen. Zware nacht. Hele zware nacht.

De volgende dag lekker van de zon genoten en uitgeslapen. De laatste spullen in gepakt en nog lekker door Koh San Road geslenterd. De aller laatste curry gegeten en de laatste halve bucket gedronken. Toen zijn we op weg gegaan naar het vliegveld. Waar we bijna op een rechtstreekse vlucht werden gezet ivm het feit dat de vlucht was overboekt. Maar helaas. Toen met een VIP-pas als een gek naar de gate gerend waar we bijna als laatste in het vliegtuig stapten.

En ongeveer 16 uur later stonden we op Schiphol! Waar we opgehaald werden door onze ouders.

En na alles te hebben opgeruimd begint het gewone leven weer. Nu maar Kei en Kei hard werken en op naar de volgende reis!

Freedom is another word, for nothing left to lose.

Bedankt alle mensen die me trouw hebben gevolgd en alles hebben gelezen. Ook bedankt voor alle mensen die alleen plaatjes hebben gekeken. Extra bedankt voor de mensen die ook wat hebben geplaatst. Lieve berichten doen me altijd goed. Maar natuurlijk ook bedankt voor alle mensen die stiekem hebben gelezen. Ik hoop dat jullie er ook van hebben genoten zoveel als ik ervan heb genoten!

Heel veel groetjes weer uit Nederland!

  • 10 Januari 2012 - 12:23

    Sanne:

    We hebben wel alles alles alles alles uit onze maand gehaald. Bring us back to Asia............................

  • 10 Januari 2012 - 12:26

    Laura:

    Fijn dat je het weer zo leuk hebt gehad, en welkom terug! Zie je snel, you´re missed! X.

  • 10 Januari 2012 - 13:38

    Jolanda:

    Meiden,
    Fijn dat jullie het zo geweldig hebben gehad samen! En alles uit het mandje: ik zeg: het kan niet beter!
    Ben blij dat jullie weer thuis zijn!
    Liefs
    mam van Ly

  • 10 Januari 2012 - 18:45

    Lauretta:

    Hoi hoi,
    Helaas zit dit tripje er op, maar dit heb je mooi meegenomen. Ik heb weer genoten van je blog en laat me weten als je weer gaat. Veel succes met leren en werken de komende tijd. Weet waar je t voor doet.

    Tot de volgende trip.
    Liefs Lauretta

  • 10 Januari 2012 - 19:06

    Sandra:

    Welkom thuis !

    Dat zal best wel weer ff wennen zijn, terug in het natte Nederland. Bedankt voor de gezellige verhalen en mooie fotootjes. Ik kan nu al niet wachten op de volgende !

    Groetjes, Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ugchelen

Lysanne

Levensgenieter! Management stage in Phuket

Actief sinds 21 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1019
Totaal aantal bezoekers 69538

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 16 Maart 2017

Phuket - beaches and work

27 Augustus 2014 - 04 Februari 2015

Bangkok baby!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Looney Lao and Crazy Thailand

Landen bezocht: