Bijna terug! - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu Bijna terug! - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Lysanne Scheijbeler - WaarBenJij.nu

Bijna terug!

Door: LysanneJS

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

08 December 2011 | Nederland, Ugchelen

Het is weer bijna zo ver, Lysanne gaat terug naar Thailand en Laos! Terug naar het prachtige weer, naar het heerlijke voedsel en de super mensen. Deze keer ga ik mijn reisplezier delen met Sanne. De avontuurlijke chick die mij gaat laten traplopen. Nog een paar dagen, de spullen liggen al enigszins klaar. En we hebben er zin in! Jullie gaan van me horen, heerlijke (en vooral lange) verhalen die je door de saaie winterse zondag helpen! Geniet ervan, vanaf het verre zuid oost Azië.

Groetjes lieve mensen!

  • 08 December 2011 - 22:39

    Tosca:

    Super leuk dat je weer terug gaat! Heel erg veel plezier en geniet ervan!;) xx

  • 08 December 2011 - 22:48

    Jolanda:

    Eens een backpacker, altijd een backpacker! Heel veel plezier samen met Sanne in Azië. Ik ben jaloers, kan ik niet mee in één van jullie rugzakken? Geniet er van en ben benieuwd naar jullie avonturen!

    Liefs
    mama

  • 09 December 2011 - 23:20

    Remember:

    pics or it didn't happen.

  • 10 December 2011 - 12:34

    Sanne:

    Aww yeah! Nog 3 dagen!!!

  • 11 December 2011 - 19:57

    Sandra:

    Geweldig, ik kan nu al niet meer wachten op jullie verhalen ! Wat mij betreft doe je dit ieder jaar, heb ik iets om naar uit te kijken :-)

    Ik wens jullie heel veel plezier en lol daar in Thailand en Laos. Ga je nog dingen zien die je de vorige keer overgeslagen hebt? Anyway, heel veel fun en denk aan ons als je in je t-shirtje in de zon wandelt :-)

    Take care !
    Grtz, Sandra

  • 13 December 2011 - 12:22

    Ad :

    He meisje van me. ik wens je een heeeele leuke vakantie.
    Doe voorzichtig en let op elkaar.
    Sanne dit gaat best een ervaring worden, jullie gaan hier gewoon van genieten.

    Je vader

  • 13 December 2011 - 16:06

    Henk:

    Hoi lyssane en Sanne
    Heel veel plezier samen in Azië en ben weer erg nieuwsgierg na jullie verhalen

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ugchelen

Lysanne

Levensgenieter! Management stage in Phuket

Actief sinds 21 Feb. 2010
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 69560

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 16 Maart 2017

Phuket - beaches and work

27 Augustus 2014 - 04 Februari 2015

Bangkok baby!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Looney Lao and Crazy Thailand

Landen bezocht: